Informatie rondom garantie & retour

Retourneren 
Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd.

De kosten voor retour vanaf uw huisadres naar hockeybrouwerij zijn voor eigen rekening . Het product dient in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om een retour aan te melden kun je  contact met ons opnemen via [email protected] Wij sturen je dan een retourlabel toe en zullen, na ontvangst van de retour, het verschuldigde bedrag van het geretourneerde artikel minus verzendkosten (€ 5,95) terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Waarom wij met retourkosten werken? Wij willen graag zo duurzaam mogelijk werken en tegen een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Twijfel je over een maat? Twijfel niet ons te mailen, whats appen of bellen. We adviseren je heel graag.

Uitzonderingen retourneren
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:  

Verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is bij deze producten kan het product niet worden geretourneerd (denk aan een gebitsbeschermer of gripje);

Artikelen die door de ons  tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

Artikelen die voorzien zijn van bedrukkingen met eigen naam/initialen en/of logo’s van bedrijven;

Artikelen die beschadigd zijn, gedragen zijn of waarvan verpakking of labels missen

 

Garantie
Op goederen geldt een garantie van 3 maanden na aankoopdatum. Goederen die voor garantie in aanmerking komen zijn goederen die onder normale omstandigheden stuk zijn gegaan. Klachten mogen worden geretourneerd, retour kosten zijn voor consument, en zullen door ons worden beoordeeld of deze voor vergoeding in aanmerking komen. Graag de retour of klacht eerst melden via email adres [email protected]

Houten hockeysticks komen niet in aanmerking voor garantie gezien de aard van het product hout.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Als we het weten, kunnen we het oplossen!